הוקמה ממשלת חירום; ירי רקטות עד חיפה | אירועי היום

קובי פינקלר ושלמה ריזל 3 Comment on הוקמה ממשלת חירום; ירי רקטות עד חיפה | אירועי היום

חרבות ברזל – היום השלישי למלחמה: לפחות 1,200 הרוגים ו3,000 פצועים. ראש הממשלה ויו"ר המחנה הממלכתי בהודעה משותפת: "הוקמו ממשלת חירום וקבינט ניהול מלחמה". מטחים נורו לעבר גוש דן והדרום, אזעקה נשמעה גם בנתב"ג. תחנת הכוח בעזה הושבתה לחלוטין, נותק החשמל באגפים הביטחוניים בבתי הכלא. בצפון: חיזבאללה שיגר נ"ט לעמדה צבאית, צה"ל תקף מהאוויר. אירועי היום

צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום החמישי למלחמת חרבות ברזל: עשרות מטוסי קרב של צה"ל תקפו הלילה עשרות מטרות ברצועת עזה. הירי הרקטי לישראל נמשך. חוסל צוללן של חמאס שניסה לחדור לישראל דרך הים ודובר צה"ל עדכן כי מספר הנרצחים בטבח עלה ל-1200.

דובר צה"ל דניאל הגרי אמר הבוקר: "אנו תוקפים אלפי תקיפות ברצועה, בהיקפים שלא תקפנו בעבר, מרחבים שלמים". באשר לפרצה בגבול אמר הדובר כי "ביומיים האחרונים לא היו חדירות לשטח ישראל. המחבלים נהרגים על הגדר, אש מהאוויר, אש מהים ויש גם באיזור מאות גופות מחבלים שעדיין לא פינינו על הגדר. התיעדוף שלנו כרגע זה לתקוף את הבכירים ברצועת עזה". באשר לצפון אמר הגרי: "חיזבאללה רואה מה עושה ישראל בעזה ומבין את המשמעות".

במקביל, ארגון הטרור חמאס לא מראה סימני רגיעה ומפרסם כרוזים הקוראים לעם הערבי לנוער ולרוצחים מתוכו, להתכנס סביב הגבולות בשישי הקרוב. הידיעה מפורסמת בכל העיתונות הזרה, אך מוסתרת מהעם בישראל.

הכותרות המרכזיות

– לפחות 1200 נרצחים ו-3,000 פצועים במתקפת הטרור על ישראל

– בין 100 ל-150 חטופים ושבויים ישראלים

– לפחות 4,500 רקטות נורו לעבר הדרום, ירושלים, המרכז והשפלה

– צה"ל תקף למעלה מ-2300 מטרות טרור ברצועת עזה והרג מאות מחבלים

– נשלמים המגעים עם המחנה הממלכתי להקמת ממשלת חירום

– תקריות חריגות גם בגבולות לבנון

– פצמ"ר נורה משטח סוריה. צה"ל השיב בירי ארטילריה

– ביממה האחרונה החלו מהומות ביהודה ושומרון ובמזרח ירושלים

ישראל במלחמה: עדכונים שוטפים

21:40: נשיא אוקראינה זלנסקי מעוניין לבוא לביקור חיזוק בארץ.

21:38: הממשלה אישרה הערב במשאל טלפוני את צירופם של חמשת שרי המחנה הממלכתי לממשלת החירום לתקופת המלחמה.

21:19: נתניהו, גלנט וגנץ ישאו הצהרה משותפת בשעה הקרובה.

21:00: הבית הלבן: נושאת המטוסים אייזנאוואר תצא לדרכה לעבר לעבר הים התיכון.

20:44: לוחמי צה"ל מגדוד 101 זיהו מספר רכבים ובהם מחבלים סמוך לניר עם. טנק מחטיבה 401 ירה לעברם וחיסל שלושה מחבלים. כוחות צה"ל ממשיכים כעת בסריקות במרחב

19:06: נשללו כלל החשדות לחדירת מחבלים בגבולות הצפון, מלבד אירוע חדש ונקודתי במעלות תרשיחא. האירוע שעדיין מתנהל – חדירת נחיל כלי הטיס הבלתי מאוישים שמערכת הביטחון מנסה להפילם. בצה"ל מעדכנים את ההערכה שלהם: "הכלים כנראה מנסים לפגוע בבסיסי צבא במרכז הארץ".

18:54: ראש הממשלה נתניהו בהערכת מצב ביטחונית בבור בקרייה

18:50: ‏חשד לאירוע ביטחוני באזור מפעלי רותם שבדימונה. נשמע ירי, עובדי המפעל התבקשו להסתגר

18:42: כלל תושבי מטה אשר נא להכנס למרחבים המוגנים, לוודא נעילת בתים ונעילת דלתות ממד

18:38: אזעקות בכל מרחב הצפון, גליל עליון ותחתון, גולן, כרמל, עמקים. חמאס: "ירינו רקטה מלבנון לחיפה". בצה"ל עדיין מנסים להבין את התמונה המלאה, היא עדיין לא ברורה.

18:34: אזעקות בכרמל, חשש לחדירת מחבלים בגליל העליון במקביל לחדירת כלי טיס בלתי מאוישים

18:31: ראש מועצת גליל עליון: נצפו מצנחי רחיפה מאוישים במחבלים שנכנסו מלבנון. מבקש מכל התושבים להסתגר

18:30: בכל איזור הצפון: הוראה להכנס לבתים. לנעול. לכבות אורות. להמתין להוראות

18:28: האזעקות מופעלות כעת בכל רחבי הצפון. תושבים בעשרות יישובים נשלחו למרחבים המוגנים.

18:22: חריג ביותר: חשד לחדירת כלי טיס לצפת, החרמון, טבריה ובית שאן. הופעלו התראות, בישראל חושדים שכ-15 כלי טיס חדרו מלבנון.

18:12: יו"ר הכנסת אמיר אוחנה: "ברגעים אלה התקבל ממזכירות הממשלה הסכם לצירוף שרים לממשלה. ממשלת אחדות בשעת החירום הזו היא מחויבת המציאות. ההסכם הונח זה עתה על שולחן הכנסת ומופץ ברגעים אלו לחברי הכנסת. ע"פ חוק רה"מ מחויב להודיע על הכרזת מלחמה במליאת הכנסת, וכך אבקש ממנו לעשות. בתום דבריו יישא דברים גם ראש האופוזיציה".

play-sharp-fill

18:08: מטח כבד לאשדוד, אשקלון ובאר שבע.

18:00: ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח היום פעם נוספת עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן. ראש הממשלה הודה לנשיא על דברי התמיכה העוצמתיים שאמר לאחר שיחתם האחרונה אתמול ועל תמיכתו הבלתי מסויגת במדינת ישראל.

17:57: חיזבאללה מפרסמים תיעוד של ירי הנט מהבוקר לעבר החיילים בגבול לבנון, בערב אל עראמשה. במקביל הופעלה התראה באביבים שבגליל, בחשד לחדירת כלי טיס עוין

17:50: שר הבריאות משה ארבל החליט: אסירים ביטחוניים יפונו מבתי החולים בישראל ויאושפזו רק במתקני שב"ס.

17:34: גנץ מגיב להקמת ממשלת החירום לאומית: "ישראל לפני הכול".

17:30: מתאם השבויים והנעדרים גל הירש: 81 משפחות של חטופים קיבלו הודעות ממדינת ישראל

17:25: מחבלים עלו מכיוון קוצרה לאש קודש בבנימין וביצעו ירי. 3 מחבלים וחסלו ו11 נפצעו מירי הגנתי של תושבים.

17:20: נפילות בשדרות, נגרם נזק אך ללא נפגעים. צילומים: עיריית שדרות

17:18: כוחות הביטחון הצליחו לחסל חוליית מחבלים שחדרה בזיקים, תושבי האזור מתבקשים להישאר בבתים. מתבצעות סריקות עקב חשד להימלטות של מספר מחבלים נוספים.

17:16: 10 מחבלים חדרו לזיקים. נכון לעכשיו חוסלו 7 מהם. 3 נמלטו

17:10: בדקות אלו החלה ישיבת הקבינט המדיני ביטחוני, בהשתתפות גנץ ואייזנקוט. לשרים תוצג האפשרות של כניסה קרקעית לרצועת עזה, ושאר האופציות הביטחוניות לפעולה.

16:48: שב״ס החליט: לאור המצב האסירים הביטחוניים לא יצאו מהתאים בכלל

16:45: נתניהו וגנץ הודיעו רשמית: הוקמה ממשלת חירום לאומית.

16:42: מחשש להתלקחות בצפון: בתי חולים בצפון הארץ מעבירים מאושפזים לטיפול בבתי חולים במרכז

16:37: הוקמה ממשלת חירום לאומית. גנץ הצטרף לממשלה. המחנה הממלכתי ימנה 5 שרים בהם גדעון סער שיכהן גם כחבר קבינט. במטבחון יהיו חברים נתניהו, גלנט וגנץ. אייזנקוט ודרמר כמשקיפים. כל זאת לצד הקבינט המדיני בטחוני

16:35: משרד הבריאות מבצע העברת מטופלים מבתי החולים בצפון לבתי חולים במרכז הארץ, זאת על מנת לאפשר הערכות ומוכנות של בתי החולים בחזית הצפונית "לכל התפתחות עתידית שעלולה להתרחש".

16:31: ראשוני: התקלות בין מחבלים לכוחותינו באזור זיקים.

16:30: ממשלת חירום: חמישה ימים לתחילת המלחמה: נתניהו וגנץ יחתמו בדקות הקרובות על הסכם לממשלת חירום לאומית, הקבינט יתכנס לאשרו. יוקם 'מטבחון מצומצם' בנושא הביטחוני, שיכלול את נתניהו, שר הביטחון וגנץ. גדי איזנקוט, אף הוא רמטכ"ל לשעבר וגדעון סער ימונו לשרים ויצטרפו לקבינט המדיני ביטחוני שישאר הסמכות החוקית לקבלת ההחלטות. לטענת גורמים במו"מ, בסיום המלחמה יתפטרו שרי הממשלה מתפקידם

16:20: פגיעה ישירה במרכז הרפואי ברזילי במרכז להתפתחות הילד

play-sharp-fill

16:19: ממשלת אחדות: דרעי גם הוא בחדר המו"מ. רה"מ בנימין נתניהו ישא הערב הצהרה לתקשורת

16:17: מטח כבד לערי המרכז. אזעקות בתל אביב, חולון, ראשל"צ.

16:15: לא רק בעזה: נציבת שב"ס קטי פרי הורתה היום לנתק מחשמל את האגפים הביטחוניים בבתי הכלא מחשמל. כך דווח ב'ווינט'.

16:07: בתום קרוב לחמש שעות הסתיימה פגישת צוותי הליכוד והמחנה הממלכתי. יש הסכם לממשלת חירום, ייחתם בדקות הקרובות

16:00: פיצוץ עז בגוש דן. לא נשמעה אזעקה

15:36: בהמשך לאזעקות האחרונות בגוש דן והשפלה, בשלב זה לא התקבלו קריאות על נפילות או נפגעים

15:28: מטח כעת למרכז הארץ. אזעקות בראשל"צ, לוד, רמלה, ויישובי הסביבה

14:42: רשמי: החל מרגע זה אין יותר חשמל בכל רחבי רצועת עזה, אחרי שישראל ניתקה את האספקה ותחנת הכוח המרכזית ברצועה הושבתה. זה מצטרף לעצירת אספקת המים והדלק.

14:39: צה"ל ממשיך לתקוף בשעה זו ברצועת עזה

14:31: משרד החינוך מעדכן כי בעקבות הלחימה, לא יתקיימו לימודים בכל רחבי הארץ עד סוף השבוע. ביום ראשון הקרוב יעברו מוסדות החינוך ללמידה מרחוק.

13:49: התרעה על חדירת כלי טיס בניר עוז, עוטף עזה

13:47: בעזה מדווחים על חיסולו של השייח עבד דחאן, בכיר חמאס המכונה אבו אסאמה

13:49: המטח לעבר אשקלון: חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח ברזילי, 2 פצועים במצב קל בהם: גבר כבן 60 שנפגע מרסיסים ואישה כבת 40 במצב קל.

צילום: דוברות איחוד הצלה

13:29: מטח רקטות לעבר עוטף עזה, אשקלון ואשדוד

13:20: השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ביקר בעיר שדרות וקיבל סקירה ממפקד מחוז דרום, ניצב אמיר כהן ומסגל הפיקוד של המשטרה בשדרות על האירועים ברחבי העיר ועל אירוע ההשתלטות על תחנת המשטרה בעיר.

12:54: דובר צה"ל: כלי טיס של צה"ל תקף לפני זמן קצר עמדת תצפית של ארגון הטרור חיזבאללה, בתגובה לירי נ"ט לעבר כוח צה"ל שבוצע לפני זמן קצר. בנוסף, בוצע ירי ארטילרי של צה"ל לעבר המרחב ממנו זוהה הירי.

12:39: דובר צה"ל: בהמשך להפעלת ההתרעה בערב אל עראמשה, לאחר בדיקה נמצא כי ההתרעה הופעלה בעקבות ירי כוחותינו במרחב, לא זוהו שיגורים לשטח ישראל.

12:37: משרד הבריאות הפלסטיני מעדכן כי 1055 עזתים נהרגו ו-5184 נפצעו מאז תחילת המלחמה

12:17: במד"א מבהירים בהמשך לאזעקות האחרונות בדרום וצפון הארץ, כי בשלב זה לא התקבלו קריאות על נפילות או נפגעים.

12:09: יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני: "נעמוד על המשמר יחד עם שר האוצר ואנשי משרדו, לדאוג לכל האנשים שנפגעו כתוצאה מהמלחמה. החל ממחר הוועדה תתכנס לאישור ערבות מדינה לביטוח חברות התעופה להבאת ישראלים ארצה. ובשבוע הבא לדיון כולל בנושא נזקי המלחמה, השכירים, העצמאיים, העסקים הקטנים והבינוניים, בהשתתפות שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ובכירי משרדו, רשות המיסים והביטוח הלאומי".

12:02: צה"ל שב ומזכיר כי על מרחב אוגדת עזה מוטל צו שטח צבאי סגור ומבהיר כי כניסה למרחב אסורה בהחלט והיא מהווה סכנה ביטחונית חמורה. לוחמי צה"ל מנהלים לחימה במרחב וכניסה אליו מסכנת חיים ופוגעת בפעילות הכוחות. צה״ל מבקש בכל לשון של בקשה מהציבור לא להיכנס למרחב האסור ולאפשר לכוחות הביטחון להמשיך ולבצע את משימותיהם – מדובר בסכנת חיים.

11:59: הופעלה התרעה בערב אל עראמשה. ערוץ אל מיאדין: חיזבאללה הודיע ​​לצבא לבנון ולכוחות שמירת השלום הבינלאומיים יוניפי"ל לפנות את כל האתרים בגבול ישראל באופן מיידי.

11:47: חיזבאללה לקח אחריות לירי בצפון

11:26: מטוסי קרב תקפו לפני זמן קצר את האוניברסיטה האסלאמית שמשמשת כמוקד כח מדיני וצבאי חשוב של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה ומוסד הדרכה לפיתוח וייצור אמצעי לחימה. צה"ל ממשיך בגלי תקיפה נרחבים ברצועה גם בשעה זו.

11:06: צה"ל תוקף כעת בשטח לבנון בתגובה לירי הנ"ט לעבר כוח צה"ל לפני זמן קצר

10:52: נשלל החשד לחדירת מחבלים בראש הנקרה

10:48: ח״כ אלמוג כהן (עוצמה יהודית): "לפני זמן קצר הגשתי קובלנה לוועדת האתיקה כנגד עופר כסיף. בזמן שאזרחי מדינת ישראל, שוטרי משטרת ישראל, ולוחמי צה״ל ושב״כ מנהלים לחימה הרואית כנגד מחבלים נאצים, החליט עופר כסיף להוציא דיבת מדינתנו האהובה והמדממת רעה בעולם. מעשה בוגדנות זה לא מתקבל בשום פרלמנט דמוקרטי בעולם ובטח שלא בזמן מלחמה. אני דורש להעמידו לדין ולהסיר את החרפה הזו מכנסת ישראל, אשר משרתת את אזרחי מדינת ישראל".

10:34: חשש לחדירת מחבלים בראש הנקרה

10:31: ראשוני: זוהה ירי נ"ט לפני זמן קצר משטח לבנון לעבר עמדה צבאית סמוך לערב אל עראמשה שבגבול לבנון

10:16: משרד הבריאות מעדכן על 471 פצועים המאושפזים בבתי החולים נכון להיום (רביעי) בשעה 9:00. מהם 109 קשה, 199 בינוני ו-183 קל. עד כה פונו לבתי החולים 3,007 פצועים, מהם: 28 אנוש, 345 קשה, 563 בינוני, 1609 קל, 123 חרדה ו-228 בהערכה רפואית.

10:03: דובר צה"ל: גדוד ״הרעם״ 334 של חטיבת האש 282, תקף שלשום (שני) לראשונה מאז 2006 באמצעות המשגרים הרקטיים מסוג 'מנתץ', אתר צבאי של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה. בתקיפה נעשה שימוש ברקטות ארוכות טווח, בעלות רמת דיוק גבוהה ביותר, מסוג רומח. מאחורי התקיפות עומדים לוחמים ולוחמות שעובדים מסביב לשעון כחלק ממאמץ ההתקפה וההגנה על תושבי הדרום.

video
play-sharp-fill

9:59: עיריית שדרות: סך הכל במטח האחרון 9 פגיעות במבנים בעיר, פצוע בינוני, נזק למבנים ולרכבים. בתמונה: ספר חת"ת שנשלף מרכב שנפגע בחניית המוסד החינוכי ללא מבלי שנפגע | צילום: עיריית שדרות

9:56: הודעה לתושבי קרית אתא: במהלך השעות הקרובות יתכן וישמעו קולות נפץ מאזור בית הספר לשוטרים. מדובר בפיצוצים מבוקרים לנפלים שהובאו מאזורי הלחימה.

9:32: ‏רשת NBC: ממשל ביידן פועל לתאם, יחד עם מדינות נוספות, מעבר בטוח עבור אוכלוסייה אזרחית פלסטינית ואזרחים אמריקנים מרצועת עזה למצרים – לפני כניסה קרקעית של צה"ל לעזה.

9:27: עדכון לאזעקות בדקות האחרונות בגזרת שדרות: חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח ברזילי, גבר כבן 40 במצב בינוני, עם פציעות מרסיסים.

8:52: רובי ברמן, יהודי מארה"ב, הציע בשידור חי בראיון לרשת 'פוקס ניוז' האמריקנית פרס של מיליון שקל לכל פלסטיני שיציל בן ערובה ישראלי שחטוף בעזה. ברמן חזר על דבריו בערבית, והוסיף שהכסף גוייס ממספר תורמים יהודים

8:48: צה״ל ממשיך לתקוף בשעה זו מטרות של ארגון הטרור חמאס במרחב רצועת עזה

8:09: דובר צה"ל: כלי טייס השמידו מערכת גילוי מתקדמת שפיתח ארגון הטרור חמאס, אשר שימשה לצורך גילוי כלי טייס מעל שטח הרצועה. במשך שנים חמאס הקים רשת מצלמות איכותיות, שהוחבאו בתוך דודי שמש לאורך כל רצועת עזה, במטרה לזהות ולעקוב אחרי כלי טיס. אתמול, תוך דקות ספורות, במטס ממוקד במספר יעדים, תקפו כלי טיס את כל האיתורים המשויכים לרשת זו ושלל מחמאס את יכולותו לייצר תמונת שמיים רחבה בנסיון לפגוע בכלי טיס.

8:06: התחדש הירי הרקטי מעזה לשדרות והעוטף

7:57: בשעות הבוקר המוקדמות הושלם גל תקיפה שלישי בבית חאנון; במהלך היממה האחרונה נתקפו מאות יעדי טרור המרכזים אמצעי ייצור וניהול לחימה של ארגון הטרור חמאס

7:34: דובר צה"ל בשיחה עם הכתבים הצבאיים: ביממה האחרונה חוסלו 18 מחבלים ברחבי העוטף. בשטח נמצאו 1000 גופות מחבלים ועוד כמה מאות על הגדר. הדובר מספר כי ברשות המחבלים היה ציוד לכיבוש היישובים ורק פעולה מהירה הביאה לחיסול לתפיסה והברחת המחבלים. עוד עדכן דובר צה"ל כי אמש הושמדו עשרות מצלמות ששימשו את חמאס לצפות בפעולות צה"ל. בנוסף, השיגור מסוריה היה של חוליה פלסטינאית וצה"ל תקף את החוליה. נכון לעכשיו עודכנו משפחותיהם של 169 חיילים שנפלו.

6:42: דובר צה"ל: ביממה האחרונה נתקפו מטרות ימיות של ארגון הטרור חמאס, נתקפו מעגנות חאן יונס ועזה, המשמשים את ארגון הטרור חמאס בנסיון להוציא פיגועים במרחב הימי הישראלי. המעגנות נתקפו באמצעות ירי ארטילרי מספינות טילים, מסוקי קרב וסוללות תותחנים מהיבשה. בנוסף, לוחמי זרוע הים חיסלו אמש (שלישי) צוללן מטעם ארגון הטרור אשר ניסה לחדור לשטח ישראל מחופי עזה.

6:18: פורסמו שמותיהם של 14 חללי צה״ל נוספים אשר הודעה נמסרה למשפחותיהם

6:08: מטוס ועליו תחמושת מתקדמת נחת הלילה בבסיס ׳נבטים׳. התחמושת נועדה לאפשר מהלומות משמעותיות והיערכות לתרחישים נוספים. בצה"ל מסרו: "אנו מודים על הגיבוי והסיוע האמריקאי לצה"ל בפרט, ולמדינת ישראל בכלל, בתקופה מאתגרת זו. אויבנו המשותפים יודעים כי שיתוף הפעולה בין הצבאות חזק מאי פעם, והוא חלק מרכזי בהבטחת הביטחון והיציבות האזורית".

4:07: עשרות מטוסי קרב תקפו לפני זמן קצר מעל 200 מטרות ברחבי שכונת אל פורקן. מדובר בתקיפה שלישית במרחב במהלך היממה האחרונה, במסגרתה צה"ל תקף מעל 450 מטרות במרחב השכונה. שכונת אל פורקן משמשת כקן טרור עבור חמאס וממנה יוצאות לפועל פעילויות רבות נגד ישראל.

2:50: צה"ל ירה ופגע בדירה בחאן יונס שבה שהו אביו, אחיו ובני משפחתו של רמטכ"ל חמאס מוחמד דף

2:25: זירה נוספת ביהודה ושומרון: בג'נין, טובאס, שכם, טול כרם, קלקיליה, רמאללה, בית לחם וכל ערי הגדה המערבית קריאות כעת במסגדים בהכרזה על התגייסות כללית. אלפים יוצאים לרחובות ונוהרים בשיירות לכיוון מחסומי צה"ל.

1:56: עשרות מטוסי קרב תקפו הלילה מעל 70 מטרות ברחבי דרג' תופאח. אזור דרג' תופאח משמש כקן טרור עבור ארגון הטרור חמאס וממנו יוצא לפועל פעילויות רבות נגד ישראל. כמו כן, נתקף מבנה צבאי בשימוש ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי.

23:07: לוחמי צה"ל מגדוד 17, בסיוע אש אווירי של כלי טיס מאויש מרחוק ומסוק קרב, ניהלו בשעה האחרונה חילופי אש עם מספר מחבלים באיזור התעשייה באשקלון. הלוחמים חיסלו שלושה מחבלים וממשיכים כעת בסריקות במרחב. במקום התפתחה שריפה במהלך האירוע, וכוחות כיבוי בדרכם למקום.

22:48: כוחות צה"ל מגיבים בירי אטרילרי וירי מרגמות לעבר מקור הירי בשטח סוריה.

22:36: דובר צה"ל: זוהו מספר שיגורים לפני זמן קצר משטח סוריה לשטח ישראל, חלקם חצו לשטח ישראל ונפלו ככל הנראה בשטח פתוח



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    נראה שאיראן תחת ההסחה של המלחמה משלימה בהליך בזק את השלמת פצצת האטום. לתשומת לב!

    1. יואו איך עלית על זה!!!
      מוחות כמוך צריך בצבא—
      חזק ואמץ!!!!!!!!!!!!

  2. 2

    חבל שצריך כזו מכה גבוהה כדי לקלוט שצריך ממשלת אחדות